حمید رضا حاج محمدی    


    مدیریت توسعه منابع انسانی و بهره وری    



    شماره مستقیم: 66736580  


   داخلی: 144  




       شرح وظایف     


1-بررسی و پیش­بینی نیازهای و انجام مراحل استخدامی کارکنان براساس مقررات مربوط و اسناد بالادستی در برنامه­های توسعه جهت طی مراحل تأیید، تصویب و اخذ آنها از طریق مراجع ذیصلاح.

2-ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی از مشخصات فردی – تحصیلی شغلی و خدمتی کارکنان با همکاری مدیریت برنامه­ریزی و آمار.

3-انجام کلیه امور مربوط به منابع انسانی شامل صدور احکام اعضای هیأت علمی، مدیران، کارشناسان و کارکنان از قبیل استخدام، انتصاب، ترفیع، ارتقاء، فرصت مطالعاتی، ترمیم حقوق، مأموریت (به سایر دانشگاه­ها یا آموزشی) انفصال، تعلیق و ...

4-تشکیل کمیته­های اجرایی مندرج در قوانین و مقررات استخدامی و یا عضویت در سایر کمیته­ها، کارگروه­ها و کمیسیون­های مربوط به امور اداری و استخدامی کارکنان از جمله:

-        کمیته اجرائی طرح طبقه­بندی مشاغل کارکنان (غیر هیأت علمی).
-        کمیته اجرائی انتصابات کارکنان (غیر هیأت علمی).

-        کمیته توانمندسازی و آموزش منابع انسانی.
-        کارگروه ساماندهی نیروی انسانی.

5-اجرای کلیه قوانین و مقررات، آیین­نامه­ها و دستورالعمل­های استخدامی، اداری ابلاغی از سوی مراجع ذیصلاح قانونی.

6-برنامه­ریزی و تدوین دوره­های آموزش حین خدمت اعضای هیأت علمی، مدیران، کارشناسان و کارکنان در چهارچوب نظام آموزش کارکنان به همراه ارزشیابی و نظارت بر حسن اجرای آنها.

7-نگهداری و تنظیم آمار و اطلاعات مربوط به اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی.

8-اجرای مصوبات، آیین­نامه­ها و مقررات انضباطی کارکنان و رسیدگی و حسن نظارت بر آنها در راستای خط مشی­های ابلاغی.

9-مطالعه و بررسی و پیگیری مستمر شرح وظایف و تشکیلات تفصیلی براساس احکام برنامه­های توسعه و ... و مشارکت در تدوین آنها مطابق آیین­نامه­های مربوط.

10-اجرای مصوبات، آیین­نامه­ها و دستورالعمل­های اداری و استخدامی در زمینه حضور و غیاب کارکنان از طریق به کارگیری سامانه مناسب جهت ثبت و درج اطلاعات مربوط و نظارت بر حسن اجرای آن.

11-
نظارت بر حسن اجرای امور ارزشیابی سالانه کارکنان در راستای آیین­نامه و دستورالعمل­های مربوط.

-    انجام امور مرتبط با بازنشستگی، بازخریدی کارکنان مطابق با قوانین و مقررات موضوعه.

13-    تهیه گزارش کارکرد ماهیانه کارکنان و انجام امور مرتبط با مرخصی و مأموریت آنان ثبت و نگهداری سوابق مربوط.

14-    برنامه­ریزی و اجرای برنامه­های امور رفاهی، سلامت و ورزش کارکنان از طٌرق مختلف قانونی و در چهارچوب اعتبارات مصوب.

15-    انجام کلیه امور مربوط به ایثارگران شاغل حسب ضوابط و مقررات.

16-    انجام امور مربوط به دعاوی اداری و استخدامی کارکنان.

17-    ابلاغ آراء صادره از هیأت­های بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیأت علمی و اقدام لازم در مورد اجرای آراء مذکور.

18-    حضور در جلسات و همکاری مؤثر با مدیریت برنامه­ریزی و آمار در تدوین بودجه سالیانه در امور حقوق و مزایا و امور رفاهی و ... کارکنان.

19-    حضور در جلسات و همکاری و مشارکت با مدیریت تحصیلات تکمیلی در زمینه مسائل اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی.

20-    تهیه و تنظیم بخشنامه­ها، دستورالعمل­های اجرائی جهت تبیین و اطلاع­رسانی مناسب مقررات، مصوبات، آیین­نامه­ها ابلاغی از سوی مراجع ذیصلاح.


آیین نامه استخدامی اعضاء غیر هیات علمی

آیین نامه استخدامی اعضاء هیات علمی

قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران
فايلها
aeen name gheir heiat elmi 1.pdf 617.363 KB
aeen name heiat elmi 1.pdf 850.158 KB
isargaran.pdf 8.38 MB
اطلاعیه ها
All right reserved for the Research Institute and Cultural Heritage and Tourism © 2015

مجری سایت : شرکت سیگما